Antrenează-te cu Carmen!

Antrenament săptămâna 4

Antrenament la lopată

Mă gândisem iniţial ca săptămâna aceasta să folosesc la antrenament o coadă de mătură. Am realizat însă că asocierea nu mă avantajează şi mi-am cumpărat o lopată. La antrenamentul pentru săptămâna a 4-a din campania SuperSilueta după Sărbători vom folosi doar coada lopeţii care cântăreşte în jur de un kilogram. Puteţi folosi de asemenea un mop sau un făcăleţ. Antrenamentul durează 12 minute, cuprinde 6 exerciţii în 2 intervale de timp: 25 de secunde de efort şi 10 secunde pauză. Cele 6 exerciţii sunt:

1.     Sărituri cu lopata (coada)

2.     Ridicări de genunchi stânga/ dreapta

3.     Coreene cu săritură

4.     Abdomene cu ridicare de bazin

5.     Abdomene cu picioarele în unghi

6.     Scândura

Nu uitaţi să vă încălziţi şi să repetaţi antrenamentul de 4 ori!

Dieta pentru această săptamână o gasiți aici. Spor la treabă!

Share Trimite prin Yahoo! Messenger
2 comentarii

Antrenament săptămâna 3

Antrenament pe scara blocului

Treptele reprezintă un element ofertant în materie de antrenamente. Și cum singurele disponibile pe vremea asta sunt cele din scara blocului, am hotărât să vă arăt cum le puteți folosi pentru a face mișcare. Sper că plătiți fondul de rulment! . Am făcut antrenamentul pe 2 scări de bloc diferite și la niciuna dintre filmări, vecinii nu s-au plâns de vreun deranj. Antrenamentul durează 12 minute și cuprinde 5 exerciții în 2 intervale de timp: 30 de secunde de efort și 10 secunde pauză. Adăugați 5 minute de încălzire înainte și 5 de streching după antrenament. Cele 5 exerciții sunt:

1. Urcatul treptelor cu un picior
2. Flotare pe trepte
3. Flotare inversă cu sprijin pe treaptă
4. Sărituri pe trepte
5. Săritul corzii

Dacă nu aveți coardă puteți sări și fără. Dieta pentru a 3-a săptămână a campaniei SuperSilueta după Sărbători, sfaturi utile și alte antrenamente pentru acasă găsiți pe www.detoxifiere.ro. Spor la treabă! Ne vedem săptămâna viitoare!

Share Trimite prin Yahoo! Messenger
6 comentarii

Antrenament săptămâna 2

Jos şunca, sus fundul!

După antrenamentul pe scaun de săptămâna trecută am simţit nevoia unui mesaj mai dinamic şi protestatar . „Jos şunca, sus fundul!“ durează 14 minute, cuprinde 4 exerciţii în 2 intervale de timp: 40 de secunde de efort intens şi 10 secunde de pauză.
Adăugaţi 5 minute de încălzire şi 5 de streching după antrenament.
Cele 4 exerciţii sunt:

1. Dă milităria jos din pod!
2. Ridicarea deţinutului
3. Abdomene comando
4. Jump, kick!!

Spor la treabă!
Ne vedem săptămâna viitoare!

Share Trimite prin Yahoo! Messenger
26 comentarii

Antrenament săptămâna 1

Antrenament pe scaun

M-am gândit ca primul antrenament din campania noastră să nu fie foarte dificil şi să aibă un nume încurajator: ). Durează doar 12 minute şi cuprinde 4 exerciţii în 2 intervale de timp: 30 de secunde de efort şi 10 secunde de pauză. Antrenamentul trebuie repetat de 4 ori în această săptămână, ideal, cu o zi de pauză între. Nu uitaţi de încălzire (5 minute) şi de streching-ul după antrenament. Cele 4 exerciţii sunt:

1.     Urcare pe scaun din lateral

2.     Abdomene în echer pe scaun

3.     Urcare pe scaun din faţă

4.     Ridicări de bazin cu sprijin pe scaun

Spor la treabă! Pe săptămâna viitoare!

Share Trimite prin Yahoo! Messenger
36 comentarii